Підтримка

Графік роботи офісу і технічної підтримки
Адреса - м.Олександрія просп. Соборний, 136
Контактні номери телефонів - (068) 460-22-86 (066) 320-21-23
Робочі дні - Понеділок - п'ятниця з 8:00 до 17:00
Вихідні дні - субота, неділя

В правому куті сайту знаходиться вкладка "Залишити заявку онлайн". Заповніть всі поля форми і натисніть відправити. Оператори розглянуть заявку на протязі доби і зв'яжуться з Вами.
Я змінив комп'ютер - підключив кабель, а Інтернет не працює, як бути?
Кожен пристрій має свою унікальну мережеву ідентифікатор. В нашій мережі вихід в Інтернет отримують тільки зареєстровані пристрої.

Для реєстрації обладнання потрібно звернутися в службу технічної підтримки за телефонами вказаними на нашому сайті.

У мене дуже погано працює інтернет - довго або не до кінця відкриваються сторінки сайтів
Швидкість з'єднання з Інтернет залежить від багатьох факторів, в тому числі:

  • Віруси - трояни, програми-шпигуни (spyware), можуть істотно сповільнювати Інтернет, проникаючи в браузер, використовуючи весь канал Інтернету. Обов'язково перевірте комп'ютер антивірусом зі свіжими антивірусними базами!
  • Веб екран і фаєрвол (мережевий екран) - причиною того, що погано працює Інтернет, може бути антивірус. За допомогою цих модулів антивірус перевіряє інформацію в режимі реального часу і це відбивається на швидкості з'єднання. Тимчасово вимкніть веб екран антивіруса і / або фаєрвол і заміряйте швидкість з'єднання.
  • Безліч мережевих програм і надбудов - torrent програми, що працюють у фоновому режимі, надбудови (додаткові плагіни) в браузері значно знижують швидкість з'єднання з Інтернет. Вимикайте все що можна і проведіть тест швидкості. Якщо проблема в них, подумайте, чи дійсно вам потрібні всі ці надбудови.
  • Операційна система - використовуючи різні, чи не ліцензійні, дистрибутиви операційної системи, викачані в Інтернет, ви можете мати проблеми зі швидкістю підключення до мережі Інтернет через відсутність в них останніх версій драйверів, наприклад, мережевої карти . Оновіть драйвера на мережеву карту, перевірте настройки мережевої карти. Проведіть тест швидкості. Використовуйте тільки ліцензійні програмні продукти.
  • Некоректно налаштоване бездротове обладнання - якщо ви використовуєте Wi-Fi, не виключено, що сусіди користуються Вашим Інтернетом. Встановіть пароль для використання Вашої домашньої мережі Wi-Fi. Проведіть тест швидкості.
  • Технічні обмеження роутерів - підключіть комп'ютер або ноутбук безпосередньо до кабелю, зв'яжіться з технічною підтримкою для того, що б оновити інформацію про ідентифікатор обладнання в мережі і зробіть тест швидкості . Якщо проблема в ньому, можливо, допоможе оновлення прошивки. У будь-якому випадку почитайте в Інтернеті відгуки про вашу модель.
  • Проблема з кабелем в квартирі - перевірте кабель, який прокладений у Вас в квартирі і штекер, який включається в роз'єм мережевої карти на цілісність. При виявленні пошкодження викличте майстра.

Якщо ви перевірили все вище перераховане, внесли зміни і виправили, а швидкість з'єднання з Інтернет не збільшилася - зателефонуйте в службу технічної підтримки, для більш поглибленої перевірки лінії і усунення несправності.

Як перевірити швидкість з'єднання з Інтернет?
Можна використовувати програми, які підтримують многопоточную передачу файлів і виконувати завантаження файлів з ресурсів які дозволяють завантажувати файл на високій швидкості.
Від чого залежить реальна швидкість передачі інформації?
Швидкість залежить від того з якою швидкістю сайт, з якого Ви завантажуєте, віддає інформацію і від швидкісного обмеження, передбаченого Вашим тарифним планом.
У мене нічого не працює - Ви можете надіслати майстра?
Вам необхідно подати заявку в службу технічної підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Графік роботи техпідтримки: Пн.- Сб. з 8:00 до 17:00

За Вашим дзвінком технічна підтримка виконає діагностику і постарається усунути несправність в віддаленому режимі. У разі якщо це неможливо зробити віддалено, по телефону - до Вас надішлють майстра.

Як мені захистити комп'ютер від вірусів?
Для захисту від шкідливих програм ми рекомендуємо Вам користуватися ліцензійним антивірусним програмним забезпеченням, придбаним і встановленими самостійно.
Пам'ятайте, що антивірус слід встановлювати для захисту від шкідливого програмного забезпечення до його появи на комп'ютері, а не після - для «очищення» комп'ютера. Дії вірусу можуть безповоротно знищити важливі дані або пошкодити працездатності системи (наприклад, Windows). Після «очищення» від вірусів дані і працездатність системи можуть не відновитися 100%.
Що таке реальна IP адреса?
Реальна IP адреса або по іншими словами Статична IP адреса - це конкретна IP-адреса, яка закріплюється за Вами і залишається незмінною до відключення послуги, незалежно від частоти і тривалості користування Інтернетом.


Налаштування роутера